Instruktorzy

Studio Tańca Kimama mieści się w sercu Szczecina. Stworzone z pasji do tańca stanowi historię wszystkich tych, którzy angażują się w jego działalność. Miejsce pełne nietuzinkowych i barwnych postaci, zaskakujących galerii i poruszającej muzyki. Przepełnione tańcem wyzwala pozytywne emocje. Kimama to miejsce dla ludzi kreatywnych, zakręconych, poszukujących i przede wszystkim chcących tańczyć.

Ewa Grodzka

Ewa Grodzka

salsa, reggaeton, izolacje latin afro funk, NY salsa styling

Salsowe szaleństwo zaczęło się dla niej w 2005 roku i trwa nieprzerwanie do dziś. Otwarta na różne style taneczne czasem prowokuje poprzez hip-hopowe ruchy, by za chwilę zauroczyć delikatnością i uśmiechem w tańcu. Zaangażowana w promowanie salsy w Szczecinie, współorganizatorka wielu imprez i warsztatów tanecznych. Zapraszana jako tancerz na festiwale salsowe w Polsce i w Europie. Swoją fascynacją do tańca i muzyki afro-kubańskiej przekazuje każdej napotkanej na swej drodze osobie. Niesamowita energia, cierpliwość i profesjonalne podejście do nauki połączone z dobrą zabawą to zalety które można poznać uczestnicząc w jej zajęciach.

Iwona Grzegorczyk

Iwona Grzegorczyk

taniec klasyczny

Już od dzieciństwa związana z tańcem. Przez wiele lat była solistką baletu – najpierw w Operze Wrocławskiej, później w Operze na Zamku w Szczecinie. Współpracowała również z baletem w Görlitz i uczestniczyła w wielu zagranicznych tournée. Obecnie pracuje w Ognisku Baletowym w Szczecinie oraz jest jurorem w Wojewódzkich Przeglądach Amatorskich Zespołów Tanecznych.

Kamila Zimińska

Kamila Zimińska

taniec brzucha

Tańcem interesowała się właściwie od zawsze. We wczesnym dzieciństwie tańczyła w zespole ludowym, potem przyszedł czas na taniec współczesny, który trenowała ponad 3 lata. Kilka lat temu po praz pierwszy zetknęła się z tańcem brzucha, początkowe zauroczenie tą formą tańca szybko przerodziło się w prawdziwą fascynację. Według niej, nie ma bardziej kobiecego tańca – taniec brzucha pozwala każdej kobiecie, bez względu na wiek, wagę, zawód, charakter, wyrazić i celebrować swoją kobiecość. Obecnie tańczy również w grupie tanecznej Almas Belly Dancing, której jest współzałożycielką.

Michał Kmieć

Michał Kmieć

salsa

Miłośnik dobrego mambo i dżwięcznego boogaloo. W ostateczności godzi się na tańczenie salsy do muzyki, w której usłyszy choćby namiastkę clave. Trenuje tańcąc, a tańcząc odpoczywa po godzinach spędzonych na programowaniu. Systematyczny udział w imprezach salsowych, a także festiwalach i warsztatach czyni z niego wymarzonego partnera do tańca, a także dobrego instruktora. Ostatnio posiadacz i ujeżdżacz “ścigacza”.

Kasia Bajdek

Kasia Bajdek

latino ladies, taniec użytkowy, salsa

Jest tancerką tańca towarzyskiego o międzynarodowej klasie “S”. Związała się nierozerwalnie z tańcem już w 1994 roku. Od najmłodszych lat była laureatką Mistrzostw Okręgu oraz Mistrzostw Polski. Po dzień dzisiejszy rozwija swoją pasję i umiejętności w różnych stylach tanecznych, które pozwalają jej na kreatywne prowadzenie zajęć. Na co dzień jest nauczycielką i prowadzi zajęcia taneczne z dziećmi w szkole podstawowej, dodatkowo bierze udział w rozwijaniu nowej grupy taneczno- teatralnej. Od najmłodszych lat nie rozstaje się z ołówkiem. Chodziła na dodatkowe zajęcia plastyczne, a także ukończyła szkołę o profilu kreowanie ubiorów. Po dziś dzień sama projektuje stroje taneczne.

Małgorzata Magryta

Małgorzata Magryta

bachata

Taneczny talent odziedziczyła po ojcu, nosiła go w sobie, aby parę lat temu w końcu go odkryć. Amatorka salsy, fanka boogaloo, znakomita partnerka w kizombie, lecz jej największą pasją jest bachata. Bachatowym ruchem bioder potrafi zahipnotyzować na parkiecie każdego. Naukę zaczynała u szczecińskich instruktorów, aby kontynuować ją na wielu festiwalach i warsztatach bachaty u takich gwiazd jak Tanja ‘La Alemana’ Kensinger czy Julie Camous. Świetna nauczycielka języka francuskiego, której doświadczenie pedagogiczne pozwala na zajęciach bachaty wytłumaczyć nawet najbardziej opornym kursantkom jak nie tylko w tańcu oczarować swojego partnera.

Marcin Magryta

Marcin Magryta

bachata

Taneczną przygodę zaczął kilka lat temu od tańca towarzyskiego, jednak po pewnym czasie trafił do szkoły salsy i okazał się to strzał w dziesiątkę. Początkowo zafascynowany salsą, później zasmakował bliskości w tańcu jaką daje bachata oraz kizomba – i tak już zostało. Uczestniczył w warsztatach prowadzonych m.in. przez Jorge ‘Atacę’ Burgosa czy Franka Santosa, a na parkiecie spędził niezliczone godziny doskonaląc bachatowe prowadzenie. Jako inżynier z wykształcenia i z zamiłowania, na zajęciach bachaty każdy krok rozkłada na części pierwsze.

Marta Stupak

Marta Stupak

kizomba

Naukę tańca rozpoczęła już w przedszkolu. Od tamtego czasu zawsze towarzyszył jej taniec. Korzystając ze swojego doświadczenia w gimnastyce artystycznej zainteresowała się tańcem nowoczesnym i salsą. Prawdziwą pasję rozbudziło w niej jednak tango argentyńskie, w którym czuje się jak Ferrari na autostradzie. Z impetem rozpędzonej pasji wjechała w świat kizomby i zakochała się także w tym tańcu. Te dwie pasje taneczne pozwoliły jej niezwykle kreatywnie łączyć elementy nie naruszając ich charakterystycznych cech. Marta to bardzo radosna i ciepła, ale zdyscyplinowana osoba. Na zajęciach wytłumaczy każdemu, jak wykonywać nawet najbardziej skomplikowane techniki w bajecznie prosty sposób.

Ola Prasałek

Ola Prasałek

bachata

Taniec towarzyszył jej przez całe życie. Już jako dziecko, podczas zajęć baletu, wykonywała piruety i gwiazdy. Na studiach dołączyła do grupy tańca nowoczesnego, a wolne chwile wykorzystywała na energetyczną zumbę. Później przyszedł czas na taniec towarzyski, gdzie przekonała się, że największej frajdy dostarczają jej rytmy latino. I tak trafiła na zajęcia salsy, a potem bachaty, do której zapałała największą miłością. Brała udział w różnych festiwalach i warsztatach poświęconym bachatce, gdzie uczyła się nowych figur pod okiem światowej sławy instruktorów. Jej ulubioną odmianą bachaty jest sensual bachata. Wprowadza super pozytywną energię na zajęciach. Na bazie własnego doświadczenia, uwielbia udzielać cennych porad kursantkom.

Katarzyna Dalkowska

Katarzyna Dalkowska

kizomba

Zakochana w kizombie od pierwszego wejrzenia. Po paru latach nauki i praktyki miłość ta została szczęśliwie odwzajemniona. Dzięki temu nadszedł czas, by tą miłością dzielić się z innymi. Stara się zwracać uwagę na szczegóły, choć przyświeca jej maksyma, że najważniejsza w tańcu jest przyjemność z niego płynąca. Warsztat szkoli u polskich i zagranicznych instruktorów. Uważa, że wiedzy nigdy za wiele i z chęcią uczy się również innych stylów tańca. Za solidny grunt uważa dobrze przećwiczone podstawy i to właśnie na nie kładzie duży nacisk. Największą radość sprawia jej przede wszystkim zarażanie innych swoją pasją.

Krzysztof Ziembla

Krzysztof Ziembla

kizomba

Od najmłodszych lat bezgranicznie zakochany w muzyce, która towarzyszy mu praktycznie każdego dnia. Taniec jest dla niego formą ekspresji oraz możliwością nawiązania interesującego dialogu z drugą osobą. Dialogu, który poprzez swą złożoność jest w stanie przekazywać uczucia i emocje, które ciężko byłoby wyrazić za pomocą słów. Od paru lat doskonali swój warsztat taneczny głównie w zakresie kizomby, semby, tarraxinhy oraz urban kiz – zarówno u polskich, jak i zagranicznych instruktorów. W trakcie zajęć przywiązuje ogromną uwagę do nauki poprawnego oraz czytelnego prowadzenia, a także inspiruje do aktywnego stosowania umiejętności interpretacji muzyki. Entuzjasta podejścia: “Less is more!”

Alicja Maryś

Alicja Maryś

taniec brzucha, bachata ladies

Opis wkrótce

Dawid Garbiński

Dawid Garbiński

bachata

Muzyka grała w jego sercu zawsze, więc i przed tańcem nie bronił się długo. Początkowo wytchnienie od studiów zapewniała mu salsa. Aż któregoś razu znalazł się na zajęciach z bachaty i wsiąkł całkowicie. Pierwsze kroki stawiał w Dominican Style, pełnej footworków i szybkich obrotów. Następnie poznawał tajniki Bachaty Sensual oraz Impro podczas licznych warsztatów i treningów. Uczył się pod okiem polskich jak i zagranicznych instruktorów : Łukasz Raś, Keskya, Frank Santos czy Pablo Perez. Uwielbia bawić się energią w parze, płynnie łącząc figury w pełną emocji całość. Na zajęciach uczy nie tyle figur, co prowadzenia – pokazuje skąd się zaczyna i na czym polega dany ruch. Na parkiecie najważniejsza jest dla niego partnerka i radość z tańca.

Iza Łogonowicz

Iza Łogonowicz

fusion bellydance, współczesny, joga dance flow

Artystyczna dusza w sprawnym ciele. Magister sztuki, fotograf, dyplomowany instruktor rekreacji ruchowej, tańca, pilates i prozdrowotnych form ruchu. Absolwentka AWF i ASP w Poznaniu.
Kształciła się w zakresie tańca współczesnego przy Szkole Tańca Współczesnego w Poznaniu jak też zajęć i projektów organizowanych przez Polski Teatr Tańca w Poznaniu. Również tam przeszła szkolenie z zakresu Labanowskiej Analizy Ruchu pod kierunkiem pedagogów z uczelni Codarts w Rotterdamie. Wielokrotna uczestniczka warsztatów z zakresu Gaga z Natalią Iwaniec (improwizacja i repertuar). Posiada wieloletnie doświadczenie i wiedzę w zakresie tańców orientalnych i tribal fusion bellydance. Na tym polu staneła na podium wielu prestiżowych konkursów, m.in : II msc -Tribal Star Award Hannover 2014, I msc tribal solo -Oriental Fantasy Festival, Berlin 2013, I msc tribal solo Nova Orient Festival, Katowice 2012. Prowadziła dotychczas swoje autorskie warsztaty na festiwalach tanecznych w Polsce i zagranicą: Niemcy, Grecja, Cypr.
Swoje bogate doświadczenia ruchowe i taneczne łączy na autorskich zajęciach:
– Fusion Bellydance – to miłość do orientu i kobiecego wymiaru tańca połączona z kreatywnym podejściem do ruchu z zapożyczeń z innych technik tańca.
– Joga Dance Flow – tam gdzie dynamiczny przepływ ruchu zapożyczony z tańca współczesnego łączy się z elementami jogi w harmonijną całość
– Podstawy tańca współczesnego – praca nad ciężarem, przepływem ruchu, zawieszeniem, świadomością i sprawnością ciała.

Kamila Engelhardt

Kamila Engelhardt

reggaeton

Taniec jest wiernym towarzyszem jej życia już od najmłodszych lat. Pierwsze kroki stawiała w tańcu towarzyskim, który rozbudził jej pasję i rozpoczął intensywną podróż przez różne techniki m.in. street jazz, hip- hop, ragga czy afro dance. Wszechstronność i czerpanie inspiracji z każdego stylu oraz ciągłe poszukiwanie swojej drogi sprawiły, że odkryła Reggaeton, który w jej sercu zajął szczególne miejsce. Styl ten jest połączeniem niesamowitej dynamiki i energii z subtelną kobiecością, stanowi w pełni odzwierciedlenie jej charakteru i temperamentu. Jej zaraźliwy entuzjazm i optymizm w trakcie treningów, przekłada się na olbrzymią dawkę endorfin uczestników. Z kolei ich postępy są dla niej źródłem przyjemności i niesamowitej satysfakcji. Nie ustaje w dążeniu do perfekcji i wciąż rozwija swoje umiejętności, zarówno poprzez ciężką pracę na treningach, ale także uczestnicząc w warsztatach, festiwalach i konwencjach tanecznych. Posiada również uprawnienia PFS Fitness Group Instructor oraz certyfikaty uprawniające do prowadzenia zajęć ze świata fitness. Różnorodność zainteresowań, wielopłaszczyznowość jej natury oraz dążenie do równowagi sprawiło, iż zgłębiła także absolutnie nowatorską technikę NIRVANA FITNESS, która jest metodą prozdrowotnych ćwiczeń, łączących w sobie elementy pilatesu, jogi, ze szczególnym zwróceniem uwagi na prawidłowy oddech i głęboki relaks. W tej dziedzinie także zdobyła licencyjne uprawnienia instruktorskie, choć jest to dopiero nowość na Polskim rynku. Jej motto, które wdraża nie tyko na zajęciach, ale i w swoim życiu to: “Możesz tańczyć wszędzie, jeżeli tańczysz sercem.”

Bogna Galińska i Daniel Klein

Bogna Galińska i Daniel Klein

west coast swing

Swoje pierwsze taneczne kroki stawiali w 2011 roku w Kimamie, pod okiem Ewy Treli na zajęciach tańca towarzyskiego. W ich tanecznym życiu przewijały się takie style tańca jak Salsa NY, Bachata, Kizomba i różne tańce użytkowe. Od 2015 roku krążą po warsztatach i festiwalach West Coast Swinga, gdzie uczą się od najlepszych instruktorów z Polski i zagranicy. W wolnym czasie albo tańczą, albo jadą zobaczyć jakiś nowy kawałek świata.

Karina Kranz

Karina Kranz

hip hop

Przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 5-6 lat, zaczęła od rytmiki, później był balet, gimnastyka i hip hop. Ostatniego stylu nauczyła się w szkole tańca Top Toys. Wraz z grupą Flash Back miała okazję uczestniczyć w programie Mam Talent. Kolejne pokazy, zawody warsztaty podtrzymywały miłość do tego stylu. Hip hop dla Kariny to mieszanka wielu stylów. To breakdance, locking, popping, house, dancehall, krumping, salsa, jazz i wiele innych. W zależności od tego jaka muzyka leci w głośnikach dobiera do niej styl i charakter. Według niej tancerz jest lustrem, odbiciem muzyki. Taniec od zawsze był dla niej zabawą, rozrywką, mową, międzynarodowym językiem dzięki któremu może porozumieć się z każdym człowiekiem. Poprzez taniec okazuje radość, smutek, strach, miłość i wiele innych emocji jakie towarzyszą jej każdego dnia. Tworząc choreografie obserwuję świat.

Dominika Wójcikiewicz

Dominika Wójcikiewicz

high heels

Tańczy od najmłodszych lat, związana z tańcem towarzyskim przez całe swoje nastoletnie życie, zakończyła tę przygodę w wieku 19 lat zdobywając najwyższą klasę międzynarodową „S” w obu stylach. Dziś jest finalistką wielu międzynarodowych oraz ogólnopolskich turniejów tańca towarzyskiego. W 2016 roku dostała się do półfinału programu tanecznego You Can Dance – Po prostu Tańcz, gdzie pod okiem najlepszych szkoleniowców na świecie, szlifowała swój warsztat z różnych stylów tanecznych. Swoje umiejętności zdobywała na warsztatach i szkoleniach w Polsce m.in w Egurrola Dance Studio, Open Dance Workshop Tour jak i na świecie m.in. na WHES u takich osób jak: Emanuele Battista, Hamilton Evans, EZ Twins, Alexander Chung, KK Harris, Bobby Newberry, Laure Courtellemont, Mecnun Giasar, Sohey Sugihara, Yanis Marshall, Kenzo Alvares, Rudi Smit i wielu innych. Nadal podnosi swoje umiejętności nieustannie się szkoląc i biorąc udział w wielu warsztatach.

Maja Mączyńska

salsa

…opis wkrótce

Maciej Wichrowski

salsa

…opis wkrótce

Piotr Kozłowski

salsa

…opis wkrótce

Marta Milewska

Marta Milewska

bachata

Swoje pierwsze kroki postawiła na lekcji tańca towarzyskiego. Zafascynowana taką formą ekspresji, na tańcu towarzyskim nie zaprzestała, chciała więcej. Była salsa, kizomba, rueda de casino oraz bachata i to właśnie bachata skradła jej serce. Umiejętności taneczne szkoliła na licznych warsztatach i w szkołach tańca w Polsce i za granicą, ćwicząc pod okiem najlepszych instruktorów – Daniel y Desiree, Korke y Judith, Gabriel y Bego, Gatica & Keskya i wielu innych. Jest to tancerka, która nie chce zamykać się w żadnych ramach i nieustannie poszukuje nowych wyzwań. Stawia na nieustanny rozwój. Jako nauczyciel największą uwagę zwraca na naturalność ruchu, tak by płynął z wnętrza.

Hubert Kurek

Hubert Kurek

bachata

Swoją przygodę z tańcem zaczął od salsy, uzupełnił ją Ruedą de Casino, a na bachatę zapisał się dodatkowo, żeby “móc więcej czasu spędzić na parkiecie podczas imprez”. Jednak to właśnie ta bachata z przypadku, stała się jego ulubionym tańcem, z którym się nie rozstaje. To właśnie jej poświęca każdą wolną chwilę, słuchając, trenując i tańcząc gdzie tylko się da. Od Warszawy, przez Berlin, Mediolan, aż po Barcelonę. Wszędzie tam uczestniczył w festiwalach i kongresach, ucząc się od najlepszych – Daniel y Desiree, Ataca i Alemana, Korke y Judith, Andrea y Sylvia, Keskya, Frank Santos i wielu innych. Od 6 lat przekazuje to, czego sam się nauczył innym, z ogromną dawką pozytywnej energii.

Dorota Wierzejska

Dorota Wierzejska

kizomba

Większość z Was zna ją ze szczecińskich parkietów. Jej pierwszą miłością był taniec towarzyski, który trenowała przez ładnych parę lat. W 2008 roku przypadkiem trafiła na festiwal tańca w Tunezji i po raz pierwszy zobaczyła jak tańczy Ataca i Alemana, tam też po raz pierwszy zobaczyła i zatańczyła kizombę, chociaż jeszcze wtedy nawet nie wiedziała co tak naprawdę skradło jej serce. Swoją socjalową przygodę rozpoczęła pięć lat temu od salsy, poprzez bachatę i kizombę, która ją niezmiennie pociąga, ciągle przynosi ze sobą coś nowego, zmienia i rozwija. Dorota jest stałym uczestnikiem wszelkich eventów tanecznych i sama niejednokrotnie organizowała takowe w naszych stronach. Poznaje nowych tancerzy, którzy ją inspirują wychodząc poza ramy i przenosząc swoje doświadczenia z innych stylów. Lubi różnorodność muzyczną i dopasowuje styl w zależności od tego co rozbrzmiewa w głośnikach. “Kizomba” inspiruje ją każdego dnia między innymi przez ciągłą ewolucję, która ją tylko utrzymuje w przekonaniu jak jeszcze wiele można się nauczyć.

Kimamowy newsletter

Zapisz się na nasz newsletter aby nie przegapić informacji o nowych kursach i promocjach!

Email zapisany! Do zatańczenia ;)